Wat kan er gebeuren als je foutieve olie gebruikt voor de motor van je auto?

Na olieverversing hoor ik dat de motor bij het gas geven een heel licht bijgeluid produceert wat klinkt als: het van twee stukken metaal over elkaar heen schuiven zoals bijvoorbeeld je remblokje over je remschijf maar dan heel licht en zachtjes. Oliepeil is goed.

2 weken geleden
in: Auto's
jc54
2 weken geleden
Heb je zelf de olie ververst? Hoe kom je er bij dat er foutieve motorolie gebruikt zou ziijn?
TurfGraver
2 weken geleden
Wat voor olie heb je er in zitten?
Naaimachine olie?
fremar
2 weken geleden
https://www-valvolineglobal-com.translate.goog/en-ksa/you-poured-wrong-engine-oil-now-what/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=nl&_x_tr_hl=nl&_x_tr_pto=rq#:~:text=Although%20you%20can%20operate%20the,reliability%20and%20decreasing%20its%20lifespan.

Geef als eerste antwoord