Wie heeft ervaring met uilaat kopen in Duitsland.Is dit echt veel goedkoper? Graag tips of adressen omg.Leer .Ik heb hyundai H200

Toegevoegd na 8 minuten:
uilaat = uitlaat

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Antwoorden (3)

Ervaring met uitlaten heb ik niet.

Ik heb wel goede ervaringen met Auto Teile Unger, een landelijke keten. Ze verkopen auto-onderdelen en ze doen reparaties.

Zie Bron.
Cryofiel
14 jaar geleden
Geen ervaring meer, maar wel met importeren van volledige auto's. Je kunt hier behoorlijk wat besparen mits je grondig te werk gaat met het uitzoeken.

Dit is ook van toepassing op onderdelen.
Kijk wat ze kosten en ga na wat de verzendkosten zijn, tel de btw erbij op en eventueel invoerrechten (indien van toepassing) Dan heb je de totaalprijs en weet je of het voordeliger is.

Kijk en vergelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderdelen zijn goedkoper in Duitsland.

Maar let op dat je een goede koopt. Bijna alles van oudere auto's is namaak en vaak van echt mindere kwaliteit.

Op ebay.de kun je wel eens oude ongebruikte onderdelen kopen die wel origineel zijn, behalve de namaak die er te koop is.