Welke auto moet ik kopen, gezien mijn eisen?

Ik heb een tweeling van twee die nog in een autostoeltje zit, maar over een jaar in een zitverhoger kan. Ik heb een zoontje van vier die in een zitverhoger past.

De auto moet in ieder geval ruim genoeg zijn voor de stoeltjes, maar vooral drie driepuntsgordels hebben. Hij hoeft niet overdreven luxe te zijn, maar ook niet primitief. Liever nog betrouwbaar.

Met maximaal 90.000 op de teller moet de occasion niet duurder zijn dan zo'n 9.000 euro.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (9)

Ik zou denken aan een Renault Scenic van een jaartje of 5/6 oud. Voordelen: veel van verkocht, goed product, hoge stoelen, apart, dus makkelijk kinderen erin tillen. En eventueel later door aparte stoelen kun je de kids wat verder uit elkaar zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier staan er zat:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/search.php%3Fg%3D91%26u%3D%26postcode%3D%26distance%3D%26pmin%3D5.000%252C00%26pmax%3D9.000%252C00%26aw%255B26%255D%255Bmin%255D%3D%26aw%255B26%255D%255Bmax%255D%3D%26%3Dn1093%26%3Dn1094%26%3D1093%26%3D1094%26q%3D

Budget 5,000 - 9,0000
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Renaul Scenic heeft alles wat je zoekt. Voordeel erbij is dat je de stoelen afzonderlijk er uit kan halen: Je haalt 2 stoelen achter weg, hebt ruimte om veel rommel te vervoeren en je kind veilig in te snoeren.

Een Scenic uit 2003 met 80K op de teller mag 7500 kosten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is de (7 pers.) Dacia Logan MVC iets? Betrouwbare Renault motor en service. Twee jaar oude occasion kost nu zo rond de 9.000 Euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pampiermolen;

Voor rond de acht mille vind je Fords Focus bij bosjes die aan al je eisen voldoen. Vaak zelfs met minder kilometers dan 90K; ruim, betrouwbaar en erg fijn sturende auto's. Veelal bij officiële dealers en met garantie. Zou mijn keuze waarschijnlijk zijn als ik deze eisen had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hyundai traject, heb je voldoende plaats!
2 voor 3 midden 2 achter.
De stoelen kan je er ook uit halen, dan heb je extra laadruimte voor de kinderwagen!
Kijk eens op marktplaats ofzo....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vindt het geen schoonheidsprijs maar de auto is wel heel functioneel. De Multipla van fiat. Was ook gezins auto van het jaar.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Multipla

Op marktplaats kan je ze vast vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In jouw geval zou ik voor een Toyota corolla verso gaan of een opel Zafira, vanwege de betrouwbaarheid en veiligheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koop een citroen picasso,ruimte genoeg,betrouwbaar en een hoge instap