wat voor extra hulpmiddel wat betaalbaar is kan je het beste gebruiken als je een vrij lange auto hebt met een hoge achterkant?

Het gaat om een ford focus type nummer weet ik niet.
Als je achteruit rijd bij inparkeren etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Een halve dag knutselen en 85 euro kosten:
Een parkeerradar. Piept als je te dicht bij een voorwerp komt.
escape
13 jaar geleden
Hallo Lonneke881

Het extra hulpmiddel is parkeersensoren!
Als je zelf handig bent(of je man) is dit goed te doen.
Het goedkoopste setje is 49 euro en werkt met piepsignalen.
De bumper moet gedemonteerd worden en daar boor je gaten in (de juiste boor word meegeleverd) dan aansluiten volgens de gebruiksaanwijzing.
Ook zijn er duurdere setjes aanwezig die met lampjes werken ... groen ,oranje, rood.
Wil je het nog duurder, dan zijn er ook achteruitrij camera's te koop

Dit alles is te koop bij de automaterialenzaak, de meeste bieden ook de service om het eventueel in te bouwen.

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Hee, dat is hetzelfde ding als in mijn antwoord een half uurtje geleden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het niet over een parkeerradar toch ?
escape
13 jaar geleden
Het woord is anders, het ding is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verder geef ik antwoord uit ervaring, niet gekopieerd van een site...
En mijn antwoord is wat uitgebreider denk ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@escape: @Leonard:
Jullie geven alletwee m.i. een goed antwoord. Laten we hier (categorie auto,s) a.u.b. onze kennis/ervaringen en meningen met elkaar delen en niet elkaar de loef af willen steken. Beide een plus!