Als ik een afgekeurde Renault Twingo uit '92 naar de sloop breng hoeveel krijg ik er dan nog voor?

Auto is motorisch op,maar de rest is uitermate goed,nog steeds

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2.6K

Antwoorden (5)

Nou, als jer nog 50 euro voor krijgt, mag je in je handen knijpen. Je krijgt wel een vrijwaringsbrief waarmee je je evt wegenbelasting terugkrijgt.

Je kunt beter de auto in onderdelen op Marktplaats zetten. Duurt langer, maar brengt meer op.

http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/8308-auto-naar-de-sloop.html

Toegevoegd na 1 minuut:
twingo ui 92: niet echt courant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De kans is groot dat u nog bijbetalen om te WILLEN opruimen.
Probeer hem eens 2dehands te verkopen !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hihihi, hier in Nederland hoef je nooit bij te betalen voor een sloopauto ;) Wel is het zo, dat als de auto opgehaald moet worden, (wat ook ongeveer zo'n € 50,- kost) dat je dan niets krijgt, maar dat hij dan gratis word opgehaald ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een afgekeurde auto die motorisch op is nog even proberen te verkopen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeker wel!! De accu is geld waard
De banden, geld waard
Radio, bekabeling, kapjes, km teller, spiegels, stoelen, lampjes, enz enz... Als je dat allemaal los verkoopt, heb je zeker nog € 500,- Dan houd je nog een bult ijzer over voor de oudijzerboer ;) Maar om dit zelf los te verkopen is niet aan te bevelen, kost enorm veel tijd en je moet er plaats voor hebben. Dus niet rendabel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verkopen als "sloopauto" dan he ;) Voor iemand die dezelfde twingo heeft, maar dan 1 met een goede motor en waarvan de rest slecht is ;)
Dat hangt af van waar je je auto naar toe brengt en of je daarbij (bij die zelfde handelaar) een andere auto koopt.

Als je je auto alleen inleverd, kunnen de prijzen verschillen tussen de € 25,- en de € 150,-

Als je bij het inleveradres ook een andere (nieuw of 2e hands) auto koopt, is de prijs die je dan terug krijgt voor je twingo afhankelijk van de waarde van je "nieuwe" aankoop. Hoe duurder de nieuwe auto, hoe meer je voor je twingo terug krijgt. Dat kan misschien oplopen tot € 500,- of misschien zelfs meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wordt wel moeilijk zonder lopende motor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Motorisch op, wil niet zeggen dat de motor niet loopt ;)
Probeer het eens bij deze site. Ik heb begrepen dat zij regelmatig auto's opkopen en zelf hoef je er geen zak voor te doen. Ze geven het geld contant geloof ik, en zij halen hem op en zorgen dat alle papieren in orde zijn.

Ze wilde mijn auto hebben voor €100,- maar ik kon het toch niet over mijn hart verkrijgen, en heb hem toen alsnog laten repareren. Ik plaatste mijn auto, na 3 minuten kreeg ik al telefoon.
11 jaar geleden
Je mag blij zijn dat je onderweg niet aangehouden wordt. Staat een flinke bekeuring voor het rijden zonder APK. Jekan ook een sloopbedrijf bellen, komen ze bij je aan de deur. Krijg je ook gelijk een vrijwaarding.