hoe verwijder je oxidatie van een motor van een achterruitenwisser van een auto?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Als de massadraad naar de motor geoxideerd is, dan moet een extra massadraad bevestigd worden.

Kabelschoentjes kan je eventueel opschuren om de oxidatie te verwijderen.

veredere oxidatie op de motor van delen die geen electrisch contact maken kan kan je verwijderen met roestomvormer.