Ik ben op zoek naar ee auto waar 5 kinderen achterin moeten kunnen zitten, uiteraard allemaal met gordel, wie heeft er suggesties.?

Ben op zoek naar een occasion van rond de 4000/5000 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuk! 5 kids!
jc54
11 jaar geleden
Verkeerde site???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let er wel op dat je achterin niet echt beenruimte hebt, leuk voor een babystoeltje of peuter maar daarna kun je niet even gewoon je benen in 90 graden zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hyundai santa fe 7zitter, goede stevige auto!

Antwoorden (9)

Opel Zafira kunnen 3 personen op de middelste bank en ik de kofferbak kunnen nog 2 stoelen uitgeklapt worden. Degelijke, stevige auto. Nieuw zal hij wat duurder zijn, misschien kan je tweedehands er éentje vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een Dacia Logan. Heeft ook 7 zitplaatsen en is goedkoper dan de Opel. Hij heeft achterin geen 'laadklep' die je omhoog moet doen, maar twee deurtjes.
Dit merk heeft een Renault-motor.
Succes met het vinden van een goede en betaalbare auto
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ford Galaxy. Opel Zafira. Renault Espace. Volkswagen Sharan. En zo zijn er nog wel een paar.
Op veel websites met tweedehands autos kun je selecteren op prijs, maar ook op het aantal zitplaatsen. Als ik bijvoorbeeld bij autotrack.nl kijk en daar selecteer op jouw wensen, kom ik al 231 autos tegen. Waaronder een Ford Galaxy voor onder de 5000. In die auto rijd ik zelf en ik ben er erg tevreden over.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig laatst met vijf mensen in een 7-zitter(?) gezeten wat opviel was de ontzettend beperkte laadruimte die dan nog overblijft(niet zo gek natuurlijk). Maar is dit bij alle dergelijke auto's hetzelfde, of zijn er ook met ruime laadruimte als alle stoelen gebruikt worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste 7zitters hebben inderdaad maar een beperkte laadruimte als alle stoelen opgeklapt zijn. Bij mijn ford galaxy is dat ongeveer 300 liter, te weinig op op vakantie te gaan. Met 6 personen in de auto is het echter nog wel te doen.
Een Chrysler Grand Voyager is nog een slagje groter en houdt zelfs bij alle stoelen opgeklapt nog behoorlijk wat laadruimte over.
Een saab 9000, ruim goedkoop snel en vooral veilig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hebben een Peugeot 307SW. Deze heeft in de kofferruimte bevestigingspunten voor 2 extra stoelen. De gordels zitten er af-fabriek al in. Nieuwe stoelen zijn ca. EUR 300,- maar misschien wel op marktplaats te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
prima auto. hebben wij ook. rijdt ook lekker. en er kan ook nog een buggy achter de stoelen in achterste gedeelte.
Citroen c8 kan je met 5 personen achterin en de citroen evasion kan je zelfs met 6 personen achterin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een kia carnival is er voor 4250 euro (wellicht kun je gezien de crisis minder bieden). 2005 en 108000 km.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volkswagen transporter. 8 Personen buiten de chauffeur. Heb je nog de mogelijkheid voor gezinsuitbreiding.
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dit voor als je "echte" plannen hebt http://auto.marktplaats.nl/overige-auto-s/1001737512-unieke-dubbeldekker-bus-touringcar-te-koop.html?return=eJxFjMsKwjAQRf%2Bl0C6bpBWFlCJ15cp%2FCGm0oXkMmSmK4r87guDunHPhGq30y2s5oFb7g67QmWKXYSECLcSawaU2mrISBGMI2xREQUF5Kz7drCnCynahGI6PMKpmxpFy3U%2Bq7k%2BBGJ4eGPE646%2FCt0qGyMOUtuiKt6zrnfV%2FyyWj59Q1ANsoG8hINs9u7HayO1%2Bq4f0Bfpo8gA%3D%3D&fta=eNpFkEuOwjAQRO%2FiBWt%2FE7ut7GfFFZC%2FTDSBRHEC0SDuPu2AmN3ranV1qRy08CiggazzcLq5oRCLowSyDR07xNItIzA7LPDbT7bkWHCaFqD2MsF1vaS5D%2FbnDsu4zv31HNxsx9IDP0zT2tHDNJYljDF1XFL%2BdazeaD25cyK2R6cCAkgf96e8xRTC%2B5YZETcEJSPXCCa3yoQKiaqk36vsdmAhho1zRdum0QgyGZ9foGP0L5CCVwiNx6sKSrtq6BilH0O%2BXxnPVdpY9owZBFR0SEr%2BP0VFiZTUDkxzWUE2VIvtEx4VpmJgFagwvioih7wnFEl7iSsmGxGTx19SZr07ixikM6g0rcmJ7QoPvq31MGxqGScXy2lI1%2FPyXRtscGGAXNx2qqVijxFU7RKIuxN7fOONWAcUHs%2FnH%2B90lXY%3D&fta_ind=16&df=1&fs=1
In die prijsklasse zit je beperkt als je "echte" zitplaatsen wilt en geen opklapzeteltjes zoals zo vaak tegenwoordig.
Een betrouwbare en comfortabele auto die je voor die prijs moet vinden is de Citroen Evasion of de Peugeot 806.
Bij voorkeur met de 2.1turbo d12 of de 2.0HDI motor.
De opvolger C8/807 is duurder en minder betrouwbaar tenzij je een heel recente versie kan betalen. Maar met uw budget lukt dat niet. Vermijd vooral de Renaults Espaces aan dumpingprijzen. Goedkoop is daar zéér zeker duurkoop op korte termijn...Zafira, Touran,307 sw, etc zijn versies met opklapzitjes die alles behalve comfort en ruimte te bieden hebben.
Succes.