Is er een navigatie- app met waarschuwing voor te snel rijden?

Is er een app voor een Android-telefoon, die de route aangeeft, maar ook weet hoe snel je mag rijden, plus een waarschuwing geeft bij te hard rijden?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Auto's
8.2K
LeonardN
4 jaar geleden
Hmm ga toch eens Waze proberen.

Antwoorden (3)

Moet je mapfactor nemen. In beeld de maximumsnelheid en een waarschuwing als je te hard rijdt. De tolerantie kun je zelf instellen.
4 jaar geleden
Waze!
Hele fijne app voor navigatie, geeft aan wat volgens hem de toegestane snelheid is (klopt vrijwel altijd) en geeft een piepje als je harder rijdt dan dat.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb meer over de app verteld die jij hier ook meldt AJOH, maar mijn reactie is verwijderd vreemdgenoeg.
"HERE WeGo"

Zelf gebruik ik HERE WeGO daarvoor.
Je kan per land of werelddeel de benodigde mappen gratis downloaden, zodat je nooit 3g/4g nodig hebt.
Hij geeft snelheid aan, en geeft een signaal als je daaroverheen gaat.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps&hl=nl