Hoeveel is de boete om te ryden zonder apk?

Ik vroeg me af hoeveel een boete is als je rijdt zonder APK? Niet dat ik dat doe, just a guestion.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was altijd 90,- maar zal nu zeker 120,- zijn

Antwoorden (3)

Dat bedrag is nu 120 euro.
Kijk op de link, daar kan je meerdere boetes terug vinden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de 2e bron kan je zelf kiezen welk onderwerp je wilt hebben, dat kan natuurlijk ook bij de eerste, als je goed kijkt ^^
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je word aangehouden en je kan geen geldige apk keuring tonen moet je € 120 ,- betalen.. Heb je hele erge mazzel? Dan laten ze je gaan met een waarschuwing dat het per direct gekeurd moet worden(weinig kans)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
120 euro.

hou er rekening mee dat de rdw ook registercontroles uitvoert, waarna je de boete vanzelf in de bus krijgt. je hoeft dus niet eerst tegen een politiecontrole aan te rijden, voordat je bekeurd kan worden.
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Myn apk is nu weer een jaar geldig. Wist niet dat je daarvoor ook een boete thuis kan krygen, als je hem niet op tyd keurt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1