Wat voor verschil zit er tussen de polo milestone en atlanta etc.?

Ik wil graag een polo kopen, maar kan nergens terugvinden wat nou het verschil is tussen gewoon polo, polo milestone of polo atlanta.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het dan over de oudere modellen van ongeveer 1996 tot 1999
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het nieuwe autoboek van 2012 wordt niet meer over deze types van de polo gesproken. Is het mogelijk een jaarltal te noemen, dan kan ik het misschien in die betreffende jaargang opzoeken.

Antwoorden (1)

Jammer dat je er geen bouwjaar bij noemt, want de Milestone en Atlanta zijn vaak actiemodellen waar afhankelijk van het bouwjaar leuke extra's op gezet worden.
Door alle jaren heen had de atlanta een wat betere radio, op de jongere modellen altijd met cd en MP3 mogelijkheid. Verdere verschillen vindt je in de soorten bekleding en wielen (lichtmetaal of staal met speciale wieldoppen).
Als je een bouwjaar/maand noemt kan ik proberen duidelijker een lijstje met verschillen te geven.

Toegevoegd na 8 minuten:
Overigens zijn de Milestone en Atlanta speciaal voor de Nederlandse markt bedachte versies, die door Pon zo in opdracht gegeven worden bij de fabriek. Als basis is het meestal een L of GL, met daarop de extra's zoals radio, velgen, ramen enz. enz. Daardoor vindt je er wat moeilijk informatie over.