Wat is een goedkope redelijke auto to 5000,- 2ehands graag met ingebouw navigatiesysteem?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet te beantwoorden.

Het beste antwoord

Het is voordeliger om externe navigatie te hebben. Ook is de navigatie up to date.
Maar auto's met navigatie tot €5000,- zijn er zeker. Denk aan een Fiat Abarth Stilo, of verschillende auto's in het luxe segment. Denk aan Volvo, Mercedes, en Audi.
Ook luxe uitvoeringen van Volkswagen, Mazda en Skoda bieden deze aan.

Het gaat vaak om luxere versies, dit gaat vaak gepaard met een grotere motor (met als gevolg een groter verbruik) en ook gaat dit in dit budget vaak gepaard met een hoge kilometerstand.

Persoonlijk zou ik gaan voor de Abarth Stilo, ook een luxe uitvoering van Fiat. Dit gaat ook gekoppeld met een redelijk grote motor 2.4 20V. Het voordeel is dat je binnen dit budget de auto nog hebt met een redelijke kilometerstand (rond de 100.000 km)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op autotrader zie ik 9 Mazda's 6 met navigatie staan, dat is een prima keuze. Maar door een ingebouwde navigatie beperk je het aanbod enorm. Alle auto's met navigatie hebben meer dan 200.000 km gelopen. Haal je de keuze 'navigatie' weg, dan vind je ook een Mazda 6 met 96.000km voor 4950. Nou, ik zou t wel weten en genoegen nemen met een TomTom van 150 euro op de voorruit.

http://www.autotrader.nl/auto/zoekresultaten/mazda-6/prijs-tot-5000/extra-opties-bevat-navigatiesysteem/

Toegevoegd na 19 minuten:
Vergeet niet dat een 8-9 jaar oud navi systeem vaak niet meer kan worden bijgewerkt omdat de ontwikkeling van nieuwe kaarten wordt gestopt. De ergernis van een ingebouwd systeem is dan groter dan het gemak ervan.
paulus811
11 jaar geleden
zonder navigatiesysteem zijn ze inderdaad veel goedkoper.
je hebt voor een tom tom hele mooie steuntjes die je op je dashboard monteert als je die niet op je voorruit zou willen hebben, die heb ik ook, nadat m,n tom tom zodra ik de airco aanzette van de voorruit losliet.
dus ook een optie om te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals hoger vermeld kan je inderdaad beter een ingebouwd gps systeem vermijden. Het updaten (voor zover nog mogelijk) kost soms 250 euro wat beduidend meer is dan een nieuwe TOM TOM die vaak veel beter is. En je kan je mobiele gps in een ander voertuig plaatsen of gewoon mee op stap nemen. De auto's van max 5000 euro met navigatie zijn trouwens op één hand te tellen. Bovendien gaat het dan vaak over complexe autos die voor slechts 5000 euro vaak andere problemen kennen.
Tip : koop een Tom Tom X-large en koop op internet een zuignapsysteem welke niet van TomTom is. De originele van dit merk zijn niet veel waard maar voor 18 euro vind je op het net een heel deugdelijk amerikaans bevestigingssysteem.
Ik mag de naam hiervan niet vernoemen denk ik ivm met het reglement van goede vraag.