Kun je ergens vanuit meerdere plaatsen in 1x de afstand tot één plaats meten?

Voor een bepaalde verdeling van plaatsen wil ik 8 punten in Nederland kunnen plaatsen en van daaruit in 1 oogopslag kunnen zien wat de afstand is tot een bepaalde plaats. Is dit mogelijk?

Vb: ik heb 8 personen, 2 wonen in Amsterdam, 1 in Groningen, 1 in Assen, 1 in Geleen, 1 in Breda en 2 in Rotterdam. Ik wil weten welke van hen het dichtstbij Utrecht woont. Normaal gesproken moet ik dan alle plaatsen in een routeplanner zetten met als bestemming Utrecht. Maar zou ik dit, met een routeplanner of bv. Maps, ook in 1x kunnen doen?
Dus dat ik een punt (in dit geval Utrecht) aangeef, en dat ik dan meteen een overzicht heb van de afstanden (en liefst ook tijd) van de genoemde plaatsen tot Utrecht.

Ik hoop dat m'n vraag duidelijk is!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1.4K
Reddie
9 jaar geleden
Tijd? We hebben in Nederland toch allemaal dezelfde tijd?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat de vraagsteller bedoelt hoe lang het duurt om de afstand af te leggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat bedoeld de vraagsteller inderdaad ;-)

Antwoorden (1)

Hier kan je het zien in een oogopslag: http://nl.afstand.org. Niet alle steden staan erbij, maar die kan je berekenen.
Ik zou zelf een gelijkaardig overzicht opstellen in bv. Excel met alle steden die je nodig hebt. Je hoeft dan alle afstanden maar 1 keer te berekenen. Je kan er dan ineens de tijd bijzetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel. Gaat echter om honderden dorpen/steden (eigenlijk allen in heel Nederland), dus zo'n schema in Excel is geen doen. Denk toch dat ANWB Routeplanner het handigst is.