Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

: Hallo ,mijn Bora 1.6 ,Geeft bij het eerste stukje gaspedaal indrukken geen gas of houd in ?

in file rijden in de twee is dit heel vervelend ,bij gas loslaten en dan weer iets gas moeten geven krijg je steeds een schok omdat hij niet direct pakt!de garage heeft het gasklephuis schoon gemaakt,maar dit helpt maar iets,ik heb nog 6 weken garantie(geen bovag) en ben bang dat het opgelost word na de garantie!wie weet wat het kan zijn ?mijn zoon heeft een golf 4 en heeft ook zoiets maar dat was de nokkenas sensor.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De nokkenas sensor idd. Ook kan dit de afstelling zijn van de brandstof toevoer. Het klinkt namelijk alsof je hem ''verzuipt'' zoals dat heet. Verder kan het zijn dat de gaskabel aangedraaid/afgesteld moeten worden. Wel raar dat ze bij de garage niet de volledige storing op kunnen lossen. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding