In mijn nissan qashqai connect van 21-10-2011 ligt geen reservewiel meer wil daarom een thuiskomer aanschaffen welke maat velg en band moet ik dan heb

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.8K

Antwoorden (1)

Probeer of je 1 van de normale wielen kan opbergen. Lukt dat dan kan je het beste een normaal wiel als reservewiel hebben omdat zo'n thuiskomer vaak een maximale snelheid (bijv. 100 km per uur) heeft.
Bijkomend voordeel is dat je reservewiel dan niet jarenlang in je auto ligt te verrotten (moet je wel rouleren met een wiel dat onder je auto zit,ik gebruik bij aanschaf nieuwe banden de beste oude band voor reservewiel) waardoor je bij nood eigenlijk geen reservewiel meer hebt.