Bij de benzinepomp......!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die zijn te koop bij halfords en bij de benzinepomp en geloof action heb ze ook liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een tankstation en autospeciaalzaken .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je geen auto hebt ( ;-) ) dan staat er bij de Hema een hele bak vol. Gisteren wel en bij de Blokker, Marskramer, V&D en dat soort zaken hebben ze zulke dingen ook meestal wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de supermarkt. Zowel van de Aldi als de C1000 weet ik dat ze ijskrabbers verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en bij Halfords, de Hema, en misschien ook wel bij de Marskramer, Blokker, enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tankstation voor 3 á 10 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkope ijskrabber kopen? Hier vind je de beste ijskrabber aanbieding en shop je bij verschillende webwinkels met ijskrabbers.

Toegevoegd na 40 seconden:
http://www.thuisvergelijken.nl/webshops/ijskrabber/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Free Record Shop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn zelfs bij het Kruidvat te krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij verschillende tuincentra heb je ze zelfs met handschoen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oud winkelpasje/lidmaatschapskaart enz. werkt ook prima.