Bestaan er 2e hands lichtmetalen velgen voor een hyundai i30 uit 2011 ?

Er bestaan verschillende maten velgen voor auto's maar ik vroeg me af of er niet velgen van bijv peugeot onder een hyundai passen met dezelfde gaten afstand voor de bouten.
Of is het zo dat de fabrikant dit elke keer veranderd om meer te kunnen verkopen.? Waar kan ik er eventueel informatie over vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Merk: Hyundai
Model: i30
Steek: 4x100
Naaf: 54.0 Centreerringen kopen
ET: 42
die maat zou dus moeten passen. Zoek bij velgenbedrijven of marktplaats op die steek.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens autoweek heb je 16 inch banden. Klopt dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens Steekmaat.nl en FZ nederland zijn deze velgen voor een I10 en dus niet voor een I30
5x114.3 naaf 67.1 ET45 is de velgmaat voor deze auto.
Deze velgen zijn gebruikt wel verkrijgbaar.
http://www.fznederland.com//?/steekwijzer/