Kan een auto naar verloop van tijd meer pk krijgen?

Een auto kan pk's verliezen maar kan hij er ook bij krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ja een motor kan loskomen na een poosje dat hoort bij het inrijden en kan bij sommige auto's wel 10 of 20000 km nodig hebben.
Na de inrijdperiode zal het aantal pk's alleen maar afnemen vanwege slijtage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een auto kan pk's verliezen door slijtage van de onderdelen. Als je geen onderdelen vervangt, krijgt het er nooit meer pk's bij. Kan misschien wel sneller gaan als de plaatpanelen er zijn afgevallen.