Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je auto zo snel als het licht gaat, heeft het dan nut om het licht aan te doen?

die vraag zat me al lang dwars....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
579
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien geen goeie vraag, maar wel een leuke, van mij krijg je een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Héle goede vraag! zeer origineel! Bent U geïnteresseerd in dit soort theoretische onderwerpen? Dan kan ik U de Autobiografie Van De Heer Poiesz aanbieden! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@marcpeters
ja die heb ik al een keer gelezen. Daar was niet veel aan. zijn theorieen waren veel te simpel. geen aanrader!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind m ook erg leuk ! Misschien kan je je eigen licht inhalen als je net wat harder rijdt :) Je kunt niet geflitst worden Dus just do it

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wel een leuke vraag.

hij is natuurlijk puur theoretisch maar als jij met de snelheid van het ligt gaat, kom je tegelijk met het licht van je lampen aan.

Dus als je het zou doen om bijv op een kruising niet te botsen met iemand die van rechts OOK met de snelheid van het licht aankomt heeft dat geen zin, jullie zien elkaar niet van te voren, ook de voortuigen niet als het overdag is, als je het beeld ziet is het origineel er al.

Levensgevaarlijk dus als je het zo stelt want er is geen enkele manier om elkaar te waarschuwen dat je in een kruisende baan zit

Ha Ha
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ten eerste; nee
Ten tweede; zo snel zal je nooit gaan
Ten derde; met die snelheid ga je 7 keer per seconde de wereld rond. Dan duurt het dus hoogstens 1/14e seconde om waar dan ook ter wereld te komen, en zo'n korte tijd kan je wel zonder licht rijden ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De snelheid van het licht heeft met snelheid te maken.
Het inschakelen van uw verlichting staat daar los van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha... ook al zo'n mooi antwoord!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding