Wie heeft er ervaring met een Renault Laguna 2.0 16V Gr.tour Dyna AUT 2005 2002 Grijs?

Mijn ouders zijn op zoek naar een andere auto, nu is hun oog gevallen op een Laguna uit 2002. Mijn vader zat gisteravond te Googlen en las erg veel negatieve ervaringen over de Laguna, het was vooral het type uit 2001 en de 1.8. Ik hoop dat iemand ons enige uitleg kan geven? Graag ook waar die 2005 voor staat terwijl het een auto is uit 2002. Alvast vriendelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ervaring als autohandelaar wijst uit dat de laguna 2 van 2002 een absoluut te vermijden auto is. Veel en dure elektrische pannes . Lees er maar de gespecialiseerde sites op het net na. b.v. www.Cardisiac.fr
Weinige handelaars of dealers zullen trouwens bereid zijn om een laguna 2 over te nemen, vandaar dat je ze veel en goedkoop tweedehands vind bij particulieren. Hetzelfde geldt ook voor de Espace 4 van die bouwjaren...
Spijtig, want het waren mooie wagens.
Het verkoop debacle van de nieuwe laguna heeft veel te maken met de problemen van de voorganger trouwens.
Geen idee waar die 2005 voor staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ha, die hadden wij! Wel " opgereden" want de airco was niet meer te repareren dus altijd besloegen de ramen, en in de winter laagje ijs aan de binnenkant! Reed voor de rest heerlijk. Opvallend veel laadruimte en lekkere stoelen. Betrouwbare bak. Nu is de vraag voor jullie wat de kilometerstand van die auto is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet kopen beter vw
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Laguna heeft terecht een slechte naam. Wij hebben als leasemaatschappij echter zeer slechte ervaringen met de Laguna.

(Net zo erg als nu met Audi's)