Welk oliefilter kan ik het best gebruik voor mijn auto?

ik heb een toyota yaris vtti 1.3 bouwjaar 2000. Mijn oliefilter moet vervangen worden maar ik weet niet welk filter ik het beste kan nemen. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.1K

Antwoorden (2)

Bel de dealer of auto-onderdelen winkel. Meld het type en bouwjaar van de auto. Zij zullen je dan de juiste geven.
Er enorm veel verschillende.

Die dingen zijn niet zo duur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar een auto onderdelen handel en geef aan dat je een toyota Yaris VVT I 1.3 4 cilinder (64kW) bouwjaar 2000 hebt.
Ik vermoed dat dit je motorcode is: Motorcode:2SZ-FE
dan komt daar de volgende oliefilter aan
Productinformatie UOF851A
Omschrijving (DO851/A) (GFE285) Olief.
Extra Omschrijving oliefilter
Productnummer UOF851A
Auto-onderdelen: (DO851/A) (GFE285) Olief. oliefilter

Adviesprijs: € 7.40 excl. BTW

Leuke auto, maar als je er zo weinig van weet dat geen goede oliefilter kunt vinden is het dan wel zo verstandig om die zelf te vervangen? Natuurlijk kan ik dat slecht inschatten zo achter mijn toetsenbord maar zoiets kan nog wel eens lastig zijn als je niet de goede dingen doet of de juiste gereedschappen hebt. Aan de andere kant komen doorzetters verder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Genoeg verstand van auto's gezien het feit we al heel wat auto's hebben opgeknapt! Van die oliefilter zijn 2 soorten, een dikkere en een dunnere, ik wil graag weten of iemand er ervaring mee heeft. Bedankt voor je reactie