Welk oliefilter kan ik het best gebruik voor mijn auto?

ik heb een toyota yaris vtti 1.3 bouwjaar 2000. Mijn oliefilter moet vervangen worden maar ik weet niet welk filter ik het beste kan nemen. Wie kan mij helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga naar een auto onderdelen handel en geef aan dat je een toyota Yaris VVT I 1.3 4 cilinder (64kW) bouwjaar 2000 hebt. Ik vermoed dat dit je motorcode is: Motorcode:2SZ-FE dan komt daar de volgende oliefilter aan Productinformatie UOF851A Omschrijving (DO851/A) (GFE285) Olief. Extra Omschrijving oliefilter Productnummer UOF851A Auto-onderdelen: (DO851/A) (GFE285) Olief. oliefilter Adviesprijs: € 7.40 excl. BTW Leuke auto, maar als je er zo weinig van weet dat geen goede oliefilter kunt vinden is het dan wel zo verstandig om die zelf te vervangen? Natuurlijk kan ik dat slecht inschatten zo achter mijn toetsenbord maar zoiets kan nog wel eens lastig zijn als je niet de goede dingen doet of de juiste gereedschappen hebt. Aan de andere kant komen doorzetters verder.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100