wie weet een goedkopere oplossing voor de servopomp van mijn Citroën C3 van 2004?

ik rijd met een Citroën C3 van 2004 en de garage heeft vastgesteld dat de electrische gestuurde servopomp van de wagen defect is. de Citroëngarage heeft me een offerte voor een NIEUWE servopomp gemaakt maar dat kost me minstens 1.700 euro zonder Btw en dat vind ik veel omdat de wagen al 12 jaar oud is en ik zéér weinig rijd met de wagen.
heeft iemand een idee hoe ik dit goedkoper kan oplossen? misschien door een 2dehands servopomp maar wel met de garantie dat die werkt...

7 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Het is mogelijk om een tweedehands servopomp te vinden. Je kunt zoeken op websites zoals Marktplaats of eBay. Je kunt ook contact opnemen met lokale autodealers of garages om te vragen of ze een tweedehands servopomp hebben.
Bronnen:
een maand geleden