werkt V-power (benzine) echt?

werkt de V-power benzine van shell echt? en is het op de langere termijn goedkoper dan normale euro95? Ik tank namelijk altijd V-power, maar ik vraag me af of het nou echt verschil maakt bij een auto. Bij mijn brommer merkte ik het wel dat hij beter liep, maar dat was natuurlijk een kleine motor. Is het verschil te merken bij een 1.8 20v benzine motor?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat ligt aan je auto/motor type, afstelling, etc. dus is een kwestie van testen... Over het algemeen werkt het wel maar of die meerprijs dan weer het resultaat opvangt is een discussiepunt, wederom testen...

Nee, volgens een test op mijn school niet. (Hts Autotechniek) zie bron voor info.

Te merken kwa kracht nee op de testbank moet het zichtbaar zijn met de brommer merk je het idd wel maar in de auto merk je het alleen in kilometers die je op een tank rijd maar dat moet je dan ook maar net bijhouden of je na mate van tijd goedkoper tijd zou ik egt niet weten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100