Staat er op de matrixborden bij Amsterdam standaard dat er file zou zijn?

Het is me verschillende keren opgevallen dat er 's avonds en 's nachts opstaat dat er xx min file is, dat terwijl we altijd kunnen doorrijden. Tenminste, ik interpreteer 19 minuten als 19 minuten file.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat klopt niet helemaal.
De informatie op de matrixborden geeft de reistijd aan. Tussen waar je bent en wat de borden aangeven. )bv Coenplein) Als er file staat dan staat er bv +3min achter. Je hebt dan 3 min vertraging.