Uitlaat auto stuk? Zie omschrijving.

Mijn auto maakt sinds vanavond erg lawaai. Ik heb samen met mijn schoonvader er naar gekeken en het blijkt mijn uitlaat te zijn. Morgen dus naar de garage, ik ben benieuwd of dit duur is? En duurt de reparatie erg lang?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk auto is het ?
Welk stuk van de uitlaat is stuk Voor midden af achter ?

Het beste antwoord

Ze zetten er een nieuwe in ik denk ongeveer 90 tot 130 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welk adres is dat?
Ik heb een ferrari 650, dit ie een lekker goedkoop adres!!!!!

Andere antwoorden (3)

Balen, als het een klein gaatje is (dan knettert het) kan het vaak wel gelast worden, als het niet gelast kan worden moet een deel van de uitlaat worden vervangen, de prijs is dan weer heel erg afhankelijk van welk deel moet worden vervangen, houd maar rekening met een paar honderd euro inclusief arbeidskosten áls het idd moet worden vervangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je duidelijk een gat of een scheur hebt gezien, dan mag je de rest van mijn antwoord negeren. Maar misschien is het alleen maar de demper. En die kun je bij een autosloper meestal voor weinig kopen. Ik hoop dat het meevalt! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat je maar 1 deel hoeft te vervangen, maar het beste is de hele uitlaat te doen, meestal als je eraan gaat rommelen om er een deel tussen te zetten, komt de rest ook snel.
lassen is een tijdelijke optie, naast de las zit in notime weer een lek, of scheur.
je kan in een automaterialenzaak uitlaattape kopen, maar of dat een afdoende zaak is??????????
gewoon vernieuwen is het beste, maar ook de duurste helaas.