Moeten bij de Hyundai accent gls 2001 de verwarmings knoppen verlicht zijn in het donker?.

Ik rijd sinds kort een Hyundai accent gls uit 2001 en als ik snachts rijd ziet ik de verwarming niet omdat die knoppen niet verlicht zijn, is dat normaal of moeten die knoppen wel verlicht zijn?.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Voor de APK keuring is het niet verplicht, de verlichting van verwarming hoeft niet te branden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Gast 56753,
Normaal zijn deze knoppen wel verlicht,dus er zullen 1 of meer lampjes kapot zijn(deze zijn redelijk eenvoudig te vervangen)
Voor de APK is dit geen afkeur.

Groeten,
Leonard