mag ik 2 electrische fietsen en fietsendrager (totaal 70 kg) vervoeren op een auto waarvan de trekhaak een maximum druk van 50 kg mag hebben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Dat gewicht is dus een probleem je gaat over de maximale belasting heen. Zie bron
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw antwoord klopt inderdaad.+1

Andere antwoorden (3)

nee, er staat niet voor niks een maximum aantal kilo's voor. Dat kan iedereen wel bedenken toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, want het maximum is 50 kilogram en jij hebt in totaal 70 kilogram.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me niet verstandig