Ja dat kan wel, maar ik zou het zelf niet zo snel doen, niet met een rood vouwdak maar ook niet met een blauwe. De borstels zijn vaak voor zo'n fragiel dak veel te ruig.
Mocht je ook de bodem-behandeling willen doen, kijk dan eerst goed of je geen loshangende delen hebt (bijvoorbeeld de handremkabel of electra-draden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net antwoord, +je
Ja dat kan wel maar je moet het niet te vaak doen .
Omdat de vouwdaken het wel extra te verduren krijgen als je om de 2 weken ermee door de wasstraat gaat .
En je hebt dan ook kans op lekkage .