is in Ned. de Dacia Sandero Stepway met dieselmotor verkrijgbaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Nee, die is niet in Nederland verkrijgbaar: zie onderstaande tekst:

woensdag 5 augustus 2009, 19:24u door PetervdB. (Redactie Daciast.nl)8

Voor diesel is de markt idd te klein (geworden) in NL, maar voor LPG zou er veel vraag zijn verwacht ik. Ik stel voor om de 1.6 16v in de Sandero en dus ook de Stepway te bouwen. Dan heb je een hele mooie/soepele motor en gelijk de mogelijkheid voor LPG!!

zie link voor meer info
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja die is te koop
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Dacia dealer
Volgens mij is de stepway alleen verkrijgbaar in een 1.6 benzinemotor. Ook staat er bij autoweek.nl en Dacia.nl alleen een 1.6 benzine..