Met welke snelweg ben ik sneller: A2 of A50?

Ik wil van Eindhoven naar Nijmegen. Aankomsttijd is 18:30. Kan ik in dat geval - rekening houdend met verkeersdrukte - beter de A2-A59-A50-A326 nemen, of de A50-A326? Het doel is om de snelste weg te nemen, niet per definitie de kortste.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
1.2K

Het beste antwoord

Als het over vandaag, woensdag 2 mei, gaat, is de A50 zeker het snelst. Er zijn bijna nooit echte files op de A50 Eindhoven-Oss, en als ze er al staan lossen ze snel op.

Er zijn werkzaamheden op de A2 waardoor je een heel stuk maar 90 mag rijden, er staat geregeld file bij Best en sowieso is het veel verder via Den Bosch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

A2 Is Centrum van het land dus druk.Provinciale wegen hebben rontondes verkeerslichten etc. A 50 kan druk zijn, maar ben je wel een heel eind op de snelste weg,en ben je de drukte tussen Arnhem en Nijmegen(Als je via de a2 gaat ook nog kwijt. Ik zou A50 nemen. Succes!