Is het mogelijk mp3 dvd's in de auto te gebruiken?

Ik heb een autoradio en die kan mp3 afspelen, als ik een cd maken met mappen lukt dit prima. Alleen als ik een dvd maak met mp3's lijkt het niet te lukken. Is dat normaal? Kan het liggen een + of - dvd's ?

Ik vind het vreemd als het afspelen van cd lukt dat dvd niet werkt

Toegevoegd na 40 seconden:
de mappen op de cd zijn gevuld met mp3's (ik zet het er voor de zekerheid maar even bij).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
3.8K

Het beste antwoord

Ik neem aan de je een cd speler in de auto hebt, het is niet zo gek dat die geen dvd's afspeelt. Daarvoor zul je een dvd speler moeten (laten) inbouwen. Als je die wel hebt, vermeld dat dan even zodat ik wellicht nog op andere gedachten kom.
paulus811
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als de DVD wel in de PC te lezen is, maar niet in de auto, dan ondersteunt die speler in de auto 't simpelweg niet. (Dat komt regelmatig voor - je ziet 't ook met DVD-spelers voor in de huiskamer.)
Soms maakt 't nog wel verschil als je GEEN mappen gebruikt maar de liedjes er zo op gooit (zonder ze dus in mappen te doen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je MP3 wilt afspelen van een DVD zal je deze in de meeste gevallen moeten branden als een DVD met bv. alleen muziek, dus geen beeld. Gebruik hiervoor een DVD programma waar je ook een film mee kan branden. Wanneer je een zgn. data DVD maakt, dus gewoon met mappen, zal deze over het algemeen alleen door je computer herkend worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik had een dvd radio van jvc speelde AVX 2 speelt
ook mp3 dvd af aan 1 dvd heb je genoeg daar gaan erg veel mp3 op