We heb een auto met paardetrailer, nu doet allleen de normale verlichting van de trailer niet. Dus knipper/remlichten doet wel.Wat kan er mis zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Kontroleer eerst of een andere ahw het wel doet als je de stekker in je auto stopt. Zoniet, zit het probleem dus in de bedrading van de auto. Als eea in de stekker van de ahw zit kan je beginnen met contactspray, lampjes controleren. Kabelbreuk kan je opsporen met meetapparatuur. Problemen zijn er zat die je problemen veroorzaken en zijn door de voorgangers al benoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee naar de garage geweest en idd op een ander aanhanger geprobeerd en het probleem zat idd in de bedrading van de auto.

Andere antwoorden (6)

Lampjes kapot? Zekering? Kabelbreuk? Vocht? Mogelijkheden genoeg om ff na te lopen.
13 jaar geleden
Vaak een kabeltje los in de stekker.
jc54
13 jaar geleden
Misschien oxidatie in een of beiden van de stekkers kan ook nog oorzaak zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat misschien kan helpen is om de stekkers eens in te spuiten met contactspray. Er is een kans dat dan de andere verlichting het wel gaat doen.
Anders kan het dus nog van alles zijn, zie het eerste antwoord..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de stekker te bewegen, misschien zit er een slecht contact in.
Bij aanhangwagens is het vaak een massa probleem, mogelijk oxidatie. T kan alles zijn eigenlijk, meten = weten. Probeer zoveel mogelijk oorzaken uit te sluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Losse, afgebroken of geoxideerde bedrading in de 7- of 13-polige stekker misschien. Heb hier vaak problemen mee gehad bij mijn fietsdrager. Die stekker is vaak de zwakste schakel in het geheel. Verder: oxidatie van de lampfittingen, oxidatie van de stekkertjes, beschadigde bedrading.