Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe koud wordt het in mijn kofferbak?

Op de plek waar mijn auto staat, is het denk ik rond -7 's nachts en de auto staat redelijk beschut. Ik kan me niet voorstellen dat het in de kofferbak ook zo koud wordt, maar hoe koud dan wel? Het is een sedan trouwens, ik kan me voorstellen dat dat ook uitmaakt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De kofferbak is niet geïsoleerd dus zal het daar net zo koud zijn als buiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je.
Het licht aan de soort auto, een kofferbak van een sedan zal een stuk warmer blijven dan die van een station. Ik denk dat de temperatuur wel onder het vriespunt zit.

Je kan er zelf achter komen, leg een thermometer in je kofferbak en kijk morgenochtend hoeveel graden het daar is. Of leg een bakje met water in je kofferbak, dan weet je sowieso of het vriest of niet.

Ik hoop dat je de onderzoeksresultaten hier zal publiceren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jha geisoleerd wel of niet maakt niet veel uit, geisoleerd vertraagt aleen temperatuur wisselingen.
als het -7 is en je gebruikt je auto een dag niet dan zal het ook gewoon -7 worden:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het wordt in de auto 's nachts even koud al buiten en ik denk dat de kofferbak van de sedan iets sneller afkoelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding