welk automerk is dit?

Ik zag gister een vreemde auto rijden.. Leek in de gauwigheid op n fiat 500...
Merknaam begon volgens mij met iets van chat. Ik heb helaas geen goede blik kunnen werpen. Merknaam kwam mij totaal niet bekend voor (en ben best thuis in de autowereld dus daar baal ik echt van..) hopelijk kan iemand me op weg helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.4K

Het beste antwoord

misschien was het een chatenet
ga even een plaatje zoeken

Toegevoegd na 1 minuut:
chatenet barooder is het waarschijnlijk die je gezien hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hier een overzicht van alle merken chat zie ik niet staan maar jij misschien wel
13 jaar geleden
Wat voor auto het is weet ik ook niet. Wat ik wel eens doe als ik iets dergelijks tegenkom, is het nummerbord onthouden en deze dan op de webisite van de RDW intoetsen. Dan krijg je alle gegevens over de hele auto.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slimme tip +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+!
Zou best de Chevrolet Spark kunnen zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.chevrolet.nl/modellen/spark/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien de Baja, geproduceerd in India....!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt een Zastava gezien, een automerk uit het voormalig Joegoslavië en tegenwoordig Servisch. Fiat heeft een belang van 70% in Zastava.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar dit is de FIAT 600!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of de YUGO die er mee overeen kwam....
paulus811
13 jaar geleden
Misschien overtuigt de link die ik heb toegevoegd.
paulus811
13 jaar geleden
Leuk trouwens suluap, alsof ik in de spiegel kijk...