Ga je heel erg omhoog als je, je electiese auto moet opladen, met je energie kosten thuis?

ik ben benieuwd of ik dan niet toch nog duurder uit ben, met autorijden...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

In documentaires over het onderwerp , onder andere "Tegenlicht", wordt verteld dat je voor een paar Euro je "tank" vol hebt. Maar met een accu- auto is het bereik niet zo ver , rond de 200 km.

Als je meer wilt weten is het misschien raadzaam op fora ( forums) rond te kijken op internet .

Vergeet niet de kosten van nieuwe batterijen af te schrijven in je berekening. Er wordt wel gezegd dat de batterijen lang meegaan , maar ervaringen met laptop - accu's zijn bij mij niet zo goed. En dat zijn dezelfde batterijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zal wel een stuk hoger uitkomen met energiekosten als je dagelijks moet laden, echter niet duurder als benzine.

Toegevoegd na 1 minuut:
en als we dan toch gaan doorberekenen. Een schone auto kun je koopsubsidie voor krijgen (of de verkoper) een schone auto met bijna geen uitstoot krijgt zeer forse kortingen op de wegenbelasting.