Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is leuk om te doen in de omgeving, als je een weekend in Duinrel bent ?

Ik bedoel dus buiten Duinrel, b.v. wandelen/fietsen,maar waar naar toe, zijn er mooie routes ? En wat zou je nog meer kunnen gaan doen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Haal bij de receptie van de camping in Duinrell een plattegrond met fietsroutes / wandelroutes.
Daar staan ongetwijfeld de mooiste routes in de omgeving op.

Veel plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de VVV moet je zeer zeker mooie wandel -en fietstochtkaarten kunnen halen. Door de duinen zijn heel veel mooie paden voor zowel fietsen als wandelen. Daarnaast kun je altijd nog een bezoekje brengen aan het centrum van Den Haag, Madurodam en natuurlijk de boulevard van Scheveningen (de Pier). Ook kun je nog naar Noordwijk en Zandvoort. Voldoende te doen, zou ik zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omniversum in Den Haag is heel leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meyendel (als ik het goed schrijf) is daar in de buurt, een mooi duingebied.
als het weer slecht is, dan zou je kunnen overwegen de bus naar leiden te pakken.
een mooie historische binnenstad, een grote markt op zaterdag, en heel veel verschillende musea.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Een kroeg opzoeken en een goede fles wijn bestellen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh leuk, ik was vorig jaar deze tijd kamperen op/in Duimrell, met heel veel plezier! We hebben (uiteraard) volop gebruik gemaakt van het Tikibad en de attracties, en veel gewandeld rondom. Genoeg te zien in het dorp en de omgeving. Prachtige omgeving om rond te stappen. Geen fiets of auto nodig! Haal een wanelkaart bij de receptie van de camping van Duinrell en lopen maar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon in de buurt van Duinrell en ik zou je zeker het Katwijkse strand aanraden,lekker uitwaaien en daarna een terrasje pakken....heerlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding