Waar kan ik in Spanje goedkoop een villa huren?

Waar zijn nou de goedkopere adressen om een villa in Spanje te huren? Meestal is het zoon 700 euro per week.. Ben voorplan 2 weken te gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
700 euro voor een villa lijkt mij in het hoogseizoen helemaal niet zo duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee idd, ik ben al 700 kwijt voor een appartement in berlijn voor een weekend.

Het beste antwoord

http://www.masdelrey.com/ en http://www.villavalencia.nl
Ik heb hier uitstekende ervaringen mee en kan je dit van harte aanbevelen en ook bijzonder, het zijn Nederlandse huiseigenaren waarbij je rechtstreeks kunt boeken zonder tussenpersoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakantieveilingen.nl (Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er aan waar je wil gaan huren, welke plaats, provincie, aan de kust of binnenland. Er zijn groete prijsverschillen.