Een goede vakantiebestemming voor een student?

Redelijk beperkt budget, hoeft niet elke avond te gaan stappen. Daarnaast zijn een zwembad, goed weer en cultuur een must.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vakantie
1.4K

Het beste antwoord

Zoek een leuke bestemming via www.ryanair.com Ryanair is een belachelijk goedkope vliegmaatschappij waarbij ik al tweemaal mee naar stockholm ben gevlogen vanaf eindhoven. De eerste keer koste een retour incl. 60 euro en de tweede keer 35 euro. Ik heb zelfs naast mensen gezeten die voor 10 euro (alleen creditcard kosten) een retourtje hadden. Ze hebben nog veel meer leuke bestemmningen maar ik raad Stockholm echt aan. Enige nadeel is dat de alcohol heel duur is daar maar de feestjes en de disco's zijn het wel dubbel en dwars waard. (meeste disco's wel 21 + geloof ik). Verder vette cultuur. coole mensen, lekker eten en weer eens wat anders. Het klimaat is een beetje hetzelfde als in Nederland. soms ietswat frisser met wind vanuit het oosten maar valt mee, helemaal als de meren bevroren zijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

P.S.: Het schijnt dat er een boot van stockholm naar noorwegen gaat waar alles taxfree is dus ook booz. Dan zit je een paar dag op de vetste party boot van je leven. Schijnt echt SICK te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien een reden? ;)
Ik zou eens op zoek gaan naar een last-minute naar ergens in Griekenland of Italië - weer en cultuur zijn dan, met wat zoeken, gegarandeerd, en je hebt dat heeeele grote zwembad bijna altijd in de buurt...Ook in Egypte kan je wat dat betreft je hart ophalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Praag. Mooie stad, spotgoedkoop en zwembaden vind je er ook wel denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Istanbul?? cultuur genoeg, en zwembaden zijn er ook wel te vinden. Bovendien is Turkije nog niet zo duur, maar ik zou wel even googelen voor een goedkope vlucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zeker kiezen voor Griekenland. Niet duur, genoeg cultuur en lekker weer.
Daarnaast zijn de griekse eilanden natuurlijk ook erg mooi!

De canarische eilanden zijn ook erg leuk , mooi en genoeg cultureel!

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iran...stappen is een beetje een probleem...maar afhankelijk van de streek prima weer en veel cultuur.
Ik ga in maart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de bus naar Spanje, bijvoorbeeld met Solmar tours. (hopen dat de chauffeur wakker blijft onder de rit).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Busreizen zijn echt goedkoop. Wat ook nog weleens helpt: een hotel mailen of ze niet een aanbieding voor je hebben vanwege je budget. Zo heeft mijn zus een week in een 5-sterren hotel all inclusive gezeten voor 700 euro p.p. Het kon nog goedkoper omdat ze net klaar waren met bungalows bouwen die gepromote moesten worden, maar die waren vrij ver van het strand.