We weet een leuk en gezellig hotel in Nederland aan de kust?

We willen nog een paar dagen weg, lekker naar de kust, maar niet naar Zeeland.
Ik heb al gezocht op internet, maar eigenlijk zie ik door de bomen het bos niet meer. We hebben toch ongemerkt nog wel een wensenlijstje!.....

Ik ben op zoek naar een gezellig, niet al te massaal hotel, waar in de buurt wel het één en ander te doen is. Gezellige boulevard, winkeltjes en terrasjes.
Het zou helemaal leuk zijn als er ook een zwembad is, als het weer eens tegenvalt, maar is geen must.
En het ontbijt, iets waar we ons altijd op verheugen is ook belangrijk voor ons.

Iemand een leuke tip?

Toegevoegd na 2 minuten:
we moet dus wie zijn in de titel, goedemorgen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (9)

Misschien is Texel een optie. In het naseizoen nog gezellig druk, en vaak mooi weer.

http://www.hotelsoptexel.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al eens aan Texel gedacht? Als je een hotelletje zoekt in De Koog, heb je je winkelstraatje met terrasjes vlak in de buurt, en het eiland is zó mooi, met prachtige oude dorpjes en natuurlijk overal strand....ik ben daar ooit in September een weekje geweest, en ik vond het súper...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het (autoloze) Vlieland is het óók goed toeven. Strandhotel Seeduyn ligt pal aan het strand...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al gekeken bij zeeuws vlaanderen?
dicht bij de Belgische kustplaatsen Knokke-Heist,
Brugge
http://www.ertussenuit.com/provincies/HO812-1.htm

Wij hebben een fijne vakantie gehad in Groede, _herberg de natte Pij-
Nabij Breskens. De kustlijn is echt mooi, helemaal vernieuwd met een prachtige nieuwe strandtent ' Puur' aan de kust
Belgie is dichtbij met leuke stadjes Sluis, Cadzand, Knokke-Heist (daar moet je een wafel eten in de wafeltuin....)
http://www.siska-marie.com/nl/location.htm
een onvergetelijke ervaring, gebracht door een franse ober!

Veel plezier

Toegevoegd na 1 minuut:
Noord holland is misschien ook een optie:
Callantsoog, er zit een heerlijk visrestaurant daar!
http://www.badhotelcallantsoog.nl/?gclid=CPuG8pCeyqMCFZs1DgodqX9Rug
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bijv. Hotel de cooghen op texel zit dicht bij het strand en midden in de winkelstraat, dicht bij het bos en erg gezellig. en niet te groot. als je iets verder van het centrum wilt en nog dichter bij het strand kom je wel in een groot hotel terecht. maar zeker net zo gezellig. ik woon hier dus weet ik het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van Hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee?
Heeft een zwembad, een wellnesscentrum en een sauna, ligt 100 meter van het strand en vlakbij bij het centrum van het stadje. Er zijn diverse arrangementen mogelijk.
Egmond is een heel gezellige badplaats en de omgeving daar is ook erg mooi. Je kunt ook uitstapjes maken naar Alkmaar, Bergen of Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
dat ziet er goed uit, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh, dat is jammer! Onthouden voor volgend jaar dan maar?
kijkduin in den haag-atlantic hotel of scheveningen kurhaus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Domburg is het erg gezellig, in het centrum genoeg mooie hotels en een groot zwembad nabij het centrum..
Deze is lekker luxe: http://www.booking.com/hotel/nl/badhotel-domburg-hampshire-classic.nl.html?aid=301120
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk even op hotelveilingen.nl Net nieuw, misschien staat er iets bij.