hoeveel kost een rijbewijs in Amerika ? in totaal ? met zeg maar theorie en praktijk lessen ?

ik vind veel over rijbewijzen als je al een rijbewijs hebt
maar niet over wanneer je geen rijbewijs hebt
moet je dan betaalde lessen nemen ? of kan je zeg maar een amerikaan persoon als particulier lessen te geven?

11 jaar geleden
in: Vakantie
5.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat daar via scholen en rijden onder begeleiding.
maar troost je een Amerikaans rijbewijs is voor een Nederlander in Nederland niet geldig je zult dan alsnog in Nederland examen moeten doen en minimaal een jaar je Amerikaans rijbewijs hebben

Geef als eerste antwoord