Wat is leuk om te doen in Luxemburg met kinderen van 10 en 5 jaar?

Misschien zijn jullie al eens in Luxemburg geweest en weten jullie nog leuke dingen om te doen die niet op internet staan..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

Voor kinderen van die leeftijd moet je het niet te ingewikkeld maken. Hou het simpel en denk aan activiteiten als: midgetgolf, bootje varen, zwemmen, kasteel bekijken ( hier heb je er een aantal van in Luxemburg), de oudste kan samen met papa mountainbiken, en verder gewoon lekker lummelen op de camping of het vakantiepark, zodat ze vriendjes kunnen maken.

veel plezier!
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je in Luxemburg zal zijn, maar over het algemeen is alles wel goed te berijden.
Dan zou ik zeker een bezoek aan Mullerthal ook wel Klein Zwitserland/Petite Suisse genoemd brengen. Dat is een prachtig stuk natuurgebied met bos, allerlei waterstroompjes, enorme rotspartijen en een waterval met een houten bruggetje er over (schiesentumpfel)
Onze kinderen van toen 7 en 9 vonden het geweldig, een groot avontuur.
Zie afbeeldingen voor een indruk.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat ook erg leuk is zijn idd de kastelen in luxemburg
kasteel vianden is een aanrader
Vianden is zowieso leuk, er is ook een stoeltjes lift waar je mee een berg op kan