als je een euro pas hebt kan je in heel europa pinnen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies, maar dan wel bij pinautomaten. Direkt in de winkel boodschappen betalen met je pas kun je vrijwel overal schudden. +1

Andere antwoorden (3)

Je kan zonder problemen pinnen in Italië net zoals in andere Euro landen.

Van Vakantielanden.net:

Geldzaken
De Italiaanse munteenheid is de Euro. U kunt veelal met creditcard betalen. Restaurants vormen hier soms een uitzondering op. Pinnen is heel makkelijk in Italië, zelfs in de kleinste dorpjes staan vaak pinautomaten waar men 24 uur per dag geld kan opnemen. Indien u op Sicilië aankomt in het weekend, adviseren wij u voor de eerste dagen al vast wat euro's mee te nemen, aangezien de pinautomaten in het weekend vaak leeg zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met Maestro kun je op heel veel plaatsen pinnen. Let wel op, het kan niet bij iedere supermarkt. Uiteraard is een creditcard over het algemeen wel wereldwijd geaccepteerd, ook om mee te pinnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je van mij, perfect antwoord
als je genoeg saldo hebt, zal in het algemeen overal gepind kunnen worden.