Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent een leuk hotel in het centrum van Antwerpen?

Ik ben op zoek naar een betaalbaar hotel in het centrum, of op een gustige lokatiien rond het centrum van Antwerpen.
Het moet wel een betaalbaar hotel zijn.. zo rond de 60 euro per nacht maximaal ongeveer. De lokatie is het belangrijkst. Ik wil de winkelstraat in kunnen lopen vanaf het hotel. Ik ben alleen nog nooit in Antwerpen geweest en kan daarom moeilijk inschatten in welk gebied ik het beste kan zoeken.
Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
879

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Sandton city centre hotel in de Lange Herentalsestraat. Wordt geregeld aangeboden via hotelkamerveiling.nl en dan kun je een tweepersoonskamer inclusief ontbijt krijgen voor ongeveer 35 euro. Het is echt een leuk hotelletje en je loopt zó overal naar toe.

Toegevoegd na 30 seconden:
Die 35 euro, dat is dan voor 2 personen en inclusief ontbijt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Katshuys centrum antwerpen, luxe schoon en op 1 minuut lopen van het centrum pieter potstraat! overnachtingskosten 40 euro

Toegevoegd na 2 minuten:
www,katshuis.be grote pieter pot straat antwerpen, dichter bij het centrum voor goede prijs kom je niet!

Toegevoegd na 3 minuten:
Tis 100 euro voor 4 personen! geen geld dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het zeer zeker, absoluut de moeite waard!
het agora hotel op loopafstand van het centrum, erg net en fijn hotel. als je via arke, dreizen oid boekt moet dat zeker onder de 60 euro pp kunnen, dat is dan wel als je iig met zijn 2en gaat.

http://www.agorahotel.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
park plaza hotel astrid en is gelegen aan de kon. of pr. astridplein in antwerpen een kleine 2 min lopen van het centrum en t.o het metro station. Het is een goed hotel mooie luxe kamers alleen de prijs weet ik niet zo uit mijn hoofd, maar ze hebben wel verschillende prijs klasse.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotel 'De Keyser' in het centrum van Antwerpen, 100 meter van het centraal station.
Ik heb hier vaak geslapen, het is zeer betaalbaar en de kamers zijn prima in orde.
Zeker een aanrader!

http://www.hotelspecials.nl/hotels/de_keyser_hotel.html?utm_source=GA_hotelnaam_BE&s_kwcid=TC|9320|de%20keyser%20hotel%20antwerpen||S||3431467275&gclid=CJ3lut6rgKICFcwrDgodNTWGCw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hotel Plaza in Antwerpen, is op loopafstand van het centrum, heel goed hotel. Je boekt hem via nachtjeweg.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding