Kan ik in Sardinië dit hotel boeken aan de Riviera del corallo (zie afbeelding) of is dit ergens anders?

Ik wil er zo graag naar toe maar kan maar niet achter halen waar het is

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2.9K
Antoni
3 jaar geleden
De afbeelding staat nu, in februari 2021, niet meer bij je vraag. Het ging om deze foto: https://www.ditisitalie.nl/wp-content/uploads/2019/08/Bijzondere-kleuren-bij-Portofino-1024x768.jpg.

Antwoorden (1)

Dit is niet op het eiland Sardinië, maar bij Portofino. Portofino is een klein plaatsje met minder dan 500 inwoners en ligt aan de westkust in het noorden van Italië.

Ik heb helaas niet kunnen vinden of dit gebouw een hotel is, of misschien een villa die je kan huren voor een vakantie.

Ik heb de foto wel kunnen terugvinden op deze website: http://www.meridianvillas.com/rental-villa-info/italy/liguria/portofino/portofino/villa-baratta.php

Via deze website worden verschillende villa's in Portofino verhuurd. Vanuit Villa Baratta, de villa van de website, heb je uitzicht op het gebouw van je foto. Je zou door de foto op de website zo maar op het verkeerde been kunnen worden gezet...

Op een van de foto's van Wikipedia is het gebouw ook te zien. Zie het gebouw, aangegeven met de gele pijl, op de afbeelding onder mijn antwoord.

Toegevoegd na 45 minuten:
Van de website http://www.anwb.nl/bestemmingen/landeninformatie/vakantie/bestemmingIndex.html?btiId=BTI_313 is deze tekst: "Groene luiken en warme rode, oranje en gele gevels kenmerken de huizen van Portofino. Portofino ligt op een schiereiland en was eeuwenlang een rustig en traditioneel vissersdorp. Rustig is het er nog steeds, maar de vissers zijn verdwenen. Zij hebben plaats gemaakt voor grote aantallen toeristen, vooral 'jet set', die zich laten fascineren door de idyllische charme van dit dorp. Portofino is een van de meest exclusieve vakantieplaatsen van Italië met een luxe jachthaven en enkele kerken en abdijen."

Toegevoegd na 1 uur:
De site over Portofino van de Italiaanse Wikipedia is ook leuk om te lezen en te bekijken: http://it.wikipedia.org/wiki/Portofino

Deze is veel uitgebreider dan die in het Nederlands.
Antoni