Tussenlanding in Barcelona en moet ongeveer 7 uur wachten. Vliegveld verlaten en dan weer opnieuw inchecken is mogelijk, maar hoeveel kost dit?

Ik kan het nergens vinden op internet ofzo. Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.6K

Antwoorden (2)

Bij een langere wachttijd van 6 uur kun je een transfer krijgen. Dan krijg je een hotel aangeboden om even uit te rusten. Dat ligt aan de vluchtmaatschappij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je Europees burger bent kun je de luchthaven zonder problemen verlaten. Andere nationaliteiten dienen te checken of een visum nodig is.

Als je al een boarding pass hebt gekregen voor je volgende vlucht hoef je niet meer opnieuw in te checken. Je kunt dan meteen naar security. Heb je geen boarding pass, dan dien je eerst naar de incheckbalie te gaan.

Veel plezier in Barcelona. Er is genoeg te doen in die 7 uur... Maar zorg dat je op tijd terug bent, zodat je je vlucht niet mist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem de airporttrein naar Placa Catalunya vanaf het vliegveld. Dan ben je gelijk in het centrum bij de Ramblas en een aantal hoogtepunten van Gaudi