Ryanair: Hoe te annuleren na online ingecheckt te hebben?

Ik heb me reeds ingecheckt voor een vlucht met Ryanair, alleen ben ik op de datum van de heenvlucht verhinderd en heb daarom een nieuwe heenvlucht geboekt (aangezien wijzigen niet meer mogelijk is en omboeken duurder is). Nu was mijn vraag of het nodig is om deze reeds ingecheckte heenvlucht te annuleren en hoe dit dan zou moeten kunnen.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 13 minuten:
Of beter gezegd: Wat doet Ryanair met een no show en is het dan nog steeds mogelijk om de terugvlucht te gebruiken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vakantie
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een tip is om nooit van te voren te betalen, tenzij je zeker weet dat je bij een goede maatschappij boekt. Bij Ryanair doen ze er alles aan om je extra te laten betalen. En ze zullen je ticket zeker niet terugbetalen. Ook kan je je ticket niet weggeven, want om de naam op je ticket te wijzigen moet je 150 euro betalen. Ga je een hotel of een appartement boeken dan raadt ik aan om dat te doen op een website waarbij je pas hoeft te betalen bij aankomst. Hieronder zie je een voorbeeld hiervan: Bronnen:
- http://www.barcelonacheckin.com/nl

Antwoorden (2)

Daar doet Ryanair niks mee. Verkocht is verkocht. Zo werkt het bij Ryanair. Er is dus gewoon een lege (betaalde!!!) stoel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké, hartstikke bedankt voor je snelle antwoord! Was al bang dat ik nu een "no-show" toeslag o.i.d. zou krijgen aangezien ik al ingecheckt ben of erger nog dat de terugvlucht zou vervallen.
Ik hoef niks aan de link toe te voegen!
Je kan gewoon weg blijven,en je rertour gewoon gebruiken!