De plaatsen Vaals, Epen, Slenaken en Noorbeek in het uiterste zuiden van Limburg zijn het meest heuvelachtig.
Prachtig is het daar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

In Gulpen liggen er heuvels.

Toegevoegd na 35 seconden:
En volgensmij ook in Maastricht en Valkenburg en omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaals bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 2 minuten:
In Zuid-Limburg alleen al, zijn er genoeg te vinden voor je (zie laatse link)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaals & Valkenburg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook St. Geertruid is erg heuvelachtig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles onder Hasselt en de oude estuarium ,waarvan Genk het middelpunt is.
In het noorden bij Lommel en Neerpelt zijn veel landduinen ,kan je ook als heuvels beschouwen

Toegevoegd na 1 minuut:
plus de Voerense exclave

Toegevoegd na 14 minuten:
Voeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk als je vanaf grens Zuid-Limburg naar beneden gaat heeft bijna elk dorp wel heuvels. Schinnen is ook mooi!