Waar kun je nu nog met je hond wandelen op het strand hier in Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Volgens mij overal, als je hond maar is aangelijnd. Verder mag hij wel los op bepaalde tijden. Per strand verschillend. Informeer bij de VVV!
Wandelse!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de meeste plekken zijn honden overdag niet toegestaan op het strand tussen 1 Mei en 1 Oktober.
Er zijn derhalve uitzonderingen, dit is per strand verschillend.

Klik op de onderstaande bron en zie de plekken langs het strand in de provincies Noord-Holland,Zuid-Holland, Zeeland en de stranden op de waddeneilanden.
Op deze site staan ook de data en tijden wanneer jij met je hond over het strand mag wandelen.
(Dit is een te lange lijst om hier neer te zetten.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op texel mag het bepaalde tijdstippen van de dag. Waarschijnlijk geldt dit overal in Nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, dat Slabbertje;

Onze hond zwemt geregeld in zee bij IJmuider Slag. Het lange en brede strand is daar richting Bloemendaal over een grote afstand voor honden toegankelijk.

Toegevoegd na 1 minuut:
IJmuider Slag is de zuidelijke strandopgang in IJmuiden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het erkemederstrand vlak bij Nijkerk (dicht bij zeewolde)