Gratis parkeren Schiphol, is dat mogelijk?

Momenteel ben ik mij aan het oriënteren op http://www.gratisparkerenschiphol.nl voor het parkeren in de omgeving van Schiphol. Hierdoor weet ik dat er parkeermogelijkheden zijn die 50% goedkoper zijn dan als je je auto bij Schiphol zet! Maar is het ook mogelijk om ergens helemaal gratis te kunnen parkeren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (2)

In Amstelveen kun je gratis parkeren, maar dan moet je wel nog een klein stukje met de bus. Lopend kan ook, maar is niet makkelijk met de bagage die je waarschijnlijk bij hebt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dat ook gedaan in amstelveen gezet en een stukje met de bus naar schiphol gedaan.
Wel gratis en scheelt een hoop geld. Als je heb gewoon in een woonwijk zet is dat geen probleem hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat dus in een woonwijk bij iemand anders voor de deur je auto neerzetten voor bv. 15 dagen? Ik vind dat asociaal. Als er ergens een grote parkeerplaats zou zijn waar je de auto kunt parkeren is dat niet zo erg, ook al is dat natuurlijk niet de bedoeling, maar bij een ander voor de deur vind ik niet kunnen. Ik zou de politie bellen en die auto laten wegslepen.
gvrox
11 jaar geleden
@almighty : helemaal mee eens! Zeker als veel mensen dit gaan doen dan kunnen de bewoners van die wijk niet eens hun eigen auto kwijt (als ze geen garage of oprit hebben). Bovendien, je geeft wel honderden zo niet duizenden euro's uit aan een vliegreis, maar die paar tientjes voor parkeren kunnen er niet af ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was toevallig bij een kennis die daar toestemming voor heeft gegeven dus....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En trouwens je kan hem toch gewoon op een grote parkeerplaats zetten. Ik begrijp ook wel dat je hem niet 15 dagen voor iemands deur kan zetten, beetje fout geformuleerd van mij.
gvrox
11 jaar geleden
Dank je voor de toevoegingen, dat is inderdaad een heel ander geval! Zelf woon ik redelijk dicht bij een vliegveld, en de wijk die er dichter tegenaan ligt heeft weinig parkeerplaatsen (om autobezit/gebruik te ontmoedigen oid) ; het is dus echt een groot probleem voor de bewoners dat mensen die op reis gaan daar hun auto parkeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat lijkt me ook erg vervelend. En ik was idd niet goed met me eerste antwoord :)