Wat is leuk vakantiewerk voor een maand in het buitenland en waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een opleiding handel en verkoop gevolgt en doe nu (sport-)marketing & communicatie. Ik ben erg goed in vrijwel alle sporten en heb een jaar in de horeca gewerkt. Ik zoek iets avontuurlijks. Dus dat kan zijn van barman in een hippe discotheek tot dieren redden op de zuidpool tot afval opruimen in indonesie. Maar geen werk op een camping of iets..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet het persé in het buitenland zijn?

Antwoorden (9)

In de maanden juli/augustus zou je op kunnen geven als reisleider voor bv GoTours of beachmasters. Die gaan naar plekken zoals chersonissos en lloret de mar.

Je zou op die plekken ook achter de bar of als propper kunnen werken. Er is vaak vraag zat naar. Het beste wat je kan doen is het internet uitpluizen op advertenties.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schooltje bouwen in sierra leone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een maand tijd? En ook nog leuk? Denk niet dat dit precies hetgene is waar deze jongen naar op zoek is. Het idee is natuurlijk wel zeer positief. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
spreekt me meer aan iedergeval dan animatie team versterken op een camping. Doe mij maar wat avontuurlijks
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jou goed recht. Buiten het feit van een goede daad, zie ik er het leuke vakantiewerk niet van in, waar JIJ naar vraagt in je vraag.
Mijn dochter gaat voor 2 maanden naar het buitenland om daar te werken in een discotheek, proppers zijn ook hard nodig.
inschrijven bij diverse uitzendbureau's

ook kun je eens kijken bij diverse vakantieparken die in het buitenland vakanties aanbieden...meestal staan onderaan de site een aparte rubriek vacatures.
bv via de startpagina --> vakantieoverzicht
een voorbeeld:
http://www.vacanceselect.nl/OverVacanceselect.nl/Vacatures/

of kijk eens hier:
http://www.jint.be/extra/jongerenpuntbuitenland/ezine/draft/nummer11.htm

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.buitenland-werken.nl/Vakantiewerk-buitenland.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eh, wat zjn proppers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
proppers zijn jongelui die bv folders/flyers aan mensen op het strand geven voor diverse feesten en zo eigelijk bepaalde feesten promoten.
of ze delen ijsjes uit op de boulevard vanuit een bepaalde firma.
Werken in een Kibutz in Israël. Mijn zus heeft dat gedaan en dat beviel haar wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als animator verwende kids vermaken in een 5 sterren all inclusive hotel in Turkije ;)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
animatie op een camping. Heb het dit jaar in nederland gedaan en ga nu naar het buitenland heb al een aantal trainingen gehad en lijkt mij echt geweldig. Je krijgt veel mee van het land en verschillende soorten mensen omdat de mensen op een camping overal vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je erg sociaal bent ingesteld als animatie op een camping, en anders in het najaar druiven plukken in de Franse wijnstreken, en in de Duitse Moezel/Mosel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi,

Vorig jaar ben ik via de vacaturwebsite http://www.buitenland-werken.nl/Vakantiewerk-buitenland.html aan geschikt vakantiewerk gekomen (Zuid-Frankrijk).

Wat je natuurlijk ook kunt doen is bij Google op zoek gaan ? Door in te tikken Vakantiewerk buitenland of vakantiebaan buitenland. Ik neem aan dat er veel meer website zijn hiervoor. Anyway: succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afgelopen zomer ben ik naar Italie geweest als zomer-au pair bij een Nederlands gezin.

Kijk op http://www.aupair.nl voor de oproepen..