Kan je Uggs kopen in Thailand?

Kan je uggs kopen in Thailand en zo ja waar? want ik ga deze vakantie naar Thailand en dan ga ik natuurlijk ook shoppen en ik weet dat veel mensen uggs lelijk vinden, ik vind veel uggs ook niet mooi maar de claddic mini en de classic short vind ik wel mooi en die wil ik graag hebben en ik dacht misschien zijn ze in Thailand wel goedkoper.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
1.2K

Het beste antwoord

Mijn ervaring is dat als je in Thailand A merk kleding wilt kopen, dit duurder is dan in Nederland. Uiteraard zal je er veel namaak vinden die wel heel goedkoop is. Denk er wel aan dat je met teveel namaak in je bagage je een flinke boete kan krijgen bij de Nederlandse Douane op Schiphol
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt voor de tip!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede tips!

Andere antwoorden (4)

Ik denk wel dat je ze daar kan kopen. Elk land heeft wel een rijk gedeelte. Ik bedoel dat daar winkels zoals h & m staan enz... Ergens op het platteland moet je geen uggs zoeken :) het goedkoop of duur zijn hangt af van welke stof en welke winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou zeker eens in de bekende shopping malls in Bangkok kijken, zoals de MBK. Ook in Bangkok heb je verschillende shopping malls met exclusieve merken. Niet altijd goedkoper dan Nederland overigens!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit soort producten worden met het oog op toeristen ingekocht met een bijbehorende toeristenprijs en de kans op een nepper. Heb nog nooi een Thai op UGgs gezien...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vlieg je direct naar Thailand of heb je een vlucht met stop over in bijvoorbeeld Dubai? Ik ken in Dubai nl een Mall waar je Uggs kunt kopen. Misschien dan ook op de luchthaven...
Ik kom ook vaak in Thailand (één keer per maand) en heb ze daar ook nog niet gezien...
In ieder geval veel plezier in Thailand - ook zonder te veel shopping ;) MBK is zeker de moeite waard. Deze shopping mall is met de MRT (de bovengrondse trein) te bereiken en je stapt op het station Siam uit....